»Razmišljali smo, ali bi vse hotele ovili v enotno zgodbo, a smo ugotovili, da ima Bohinj zelo različno strukturo gostov in da smo pravzaprav zdaj mi tisti veliki igralci, ki bomo dejansko oblikovali strukturo gostov v Bohinju. Zato sva se z Damianom odločila, da hotele razdeliva po enotah. Hotel Bohinj (op. p. nekdanji Kompas) je tako za bolj mlade po srcu, ki imajo radi pristen, urbani turizem.«
»Zadnja leta arhitekti veliko govorimo o visokem ogljičnem odtisu betona, zaradi česar je bolj trajnostno hotel vsaj delno ohraniti in mu dati novo dimenzijo, kot ga v celoti podreti. In primer hotela Bohinj je vzorni primer, kako se to lahko naredi.«
»Pomembno je, da upoštevaš lokalno skupnost, da jim greš nasproti in da vidijo, da nisi neki prišlek. Morda domačini niso naše stranke, a je dobro, da si z njimi v dobrem odnosu.«
»Leta 2017 se je zdelo, da sta ujela idealni trenutek za prodajo. Danes sicer ne bi upali trditi, da čas ni bil dober, a ko pogledamo, kako se gibljejo delnice uspešnih razvijalcev iger, kar Outfit7 nedvomno je, ugotovimo, da se je vrednost v številnih primerih za nekajkrat povečala.«
»Na podlagi pogovorov s poznavalci življenjskega sloga profesionalnih športnikov v ZDA in študiranja ameriške davčne zakonodaje smo razdelali formulo, s katero premoženje ocenjujemo kot bruto plačo, znižano za ocenjene davke ter normirane stroške in osebno porabo.«
»Nekateri hoteli so potrebni predvsem osvežitve, v primeru Zlatoroga pa skupaj s projektanti trenutno pripravljamo različne možnosti rešitev, ki bodo pomenile tudi različne višine investicij.«